sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

♤Minipost- VIP meeting♤

Sorry, I'm too tired to translate today. :<
Päivää taas! ^^ Mutta tosiaan palasin tälläviikolla matkalta, ja olen nyt taas Suomessa. En oo pystynyt postailemaan aikasemmin, ko olin poissa meillä on ollut hirveesti kokeita enkä oo ehtiny tehä niitä ja oon joutunut tehä ne myöhemmin, ja aika on kulunut mihinkäs muuhunkaan kuin kokeisiin kertaamiseen. 

Mutta varsinaiseen asiaan eli, olin tänään VIP- miitissä kaverillani Ainskilla. Miitissä oli myös muitakin: Sacchan, Sohva, Zero-chan,Chiyoko ja Sateenkaari. :) 
Hauskaa oli ja tuli repeiltyä hieman useammin kuin kerran. B--D Otin tosi paljon kuvia ja kaikista nukeista, mutta kun myöhemmin katoin ne läpi huomasin ettei kuin murto-osa ollut julkaisukelposia.
Lopulta postaukseen jäikin enään 18 kuvaa, kun jouduin hylkäämään huonolaatuset + asiattomuudet (joita voitte metsästellä muiden osanottajien blogeista). X)
Mutta näin kuvanmuokkaussession myötä, voin ylpeänä esittää: The miitti kuvat!
+ Kuvat on omistettu Ainskille, jonka synttärit olivat tavallaan tää VIP-miitti. ♥
 Aloitetaan kunniakkaasti miitin ainoasta hartsisesta, Zero-chanin ihanuudesta Anasta. :3
 Anana B)
  ~ Feel in love ♥~
 Tää on mun yks suosikkikuvista feat. Amadeuksen tassu.
 Sitten miitin söpöin: Amadeus. ♥ Amadeus ja Aida ovat siis Ainskin kissoja, Aidasta en harmillisesti saanu yhtään kuvaa. :<
 *kuolen*
 Aluksi mun ei pitänyt edes julkaista tätä kuvaa, mutta oli pakko. ^^'Anan pikkarit oli vaan niin söpöt.:3 anteekszero
 Vaihteeksi omaa tyttöä, jolle oon muuten vaihtanut uudet simmut, noeivaan, leikin vaan photoshopilla. :--)
 Sitten ryhmistä, kuvasta puuttuu Sohvan nuket, koska Sohva lähti ikävä kyllä aikasemmin. :'( + Kaikki ei näy ++ Pikselimöykky taustalla on Sacchan joka tunki kuvaan.  +++ Huomatkaa Rina vasemmassa reunassa, tuolta hän näyttää siis nykyään.
 And the next one, Sateenkaaren ihana Mio, tää kuva onnistu myös hyvin. ^^
 ♥
 Zeron uusi poika Hideto, hän ja Sateenkaaren Ichigo kokivat ensirakkauden tässä miitissä. n__n
 Pimeän prinsessa Tsuki ~
 Rara. :3 + Sakin mekko.


Noin, ja kiitos vielä kerran kaikille miitissä olijoille hauskasta päivästä. Niin ja alussa unohdin mainita, mulla oli mukana kaikki 5 nukkea. :) 


Sitten giveawaysta josta olen joskus jotain tainut puhuakkin. Eli lukijoita on jo aika huima määrä jonka kunniaksi mun olisi tarkoitus järjestää giveaway, mutta vielä mulla ei ole palkintoja, odotettavissa on silti ainakin tekemiäni vaatteita ja jotain muuta mukavaa. 


Nyt näkemisiin! toivoo: Starry Berry + uupuneet pikku miittailijat.

8 kommenttia:

Chewwy kirjoitti...

Ihania kuvia!Varsinkin Anasta.^^(Paitsi se eräs kuva...)Rara näyttää tosi söpöltä muuten tolla mekolla noissa kuvissa.Kiitos sen lainaamisesta.^^ ::D

Ruda. kirjoitti...

so lovely pictures *o*

and woah! it's Hide? he's so handsome!

saga kiss kirjoitti...

köhköhköh.. minä 8'DD
Niin mahtavia kuvia taas... oon kade... D::
Aws, Anan pikkarit <3

Neki kirjoitti...

Zero-chan: Kiitos!^^ Ja ole hyvä vaan. :)
ruda-mysz: Yes, it's Hide, he is my friend doll. I'm still in love ~ And thanks!
Sacchan: Ei kannata olla kade, jos ottaa noin hyviä kuvia kuin sä. n__n Jep ne on söpöt. :3 Ja kiitos!

Chiyoko kirjoitti...

Mahtavia kuvia ja oli kivaa, kiitos sulle (:

Neki kirjoitti...

Kiitos vielä Chiyoko. ^^

Siiri kirjoitti...

Ihana tämä sun blogi!
T:Siiri

www.weheartpullips.blogspot.com

maijuu kirjoitti...

hirveet noi muokkaukset, sattu silmiin ku nii kirkkaat ..