sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

CLOSED

Palautin tän blogin kuitenki vaik ehin tehä jo uuden nukkeblogin. Mut uuteen blogiin en oo postannu yhtää mitää nii aattelin tehä tänne nyt viimesen postauksen.

Eli oon lopettamassa nukkeiluu, myyntiin menee varmasti ainaki Rina ja June. Lopuista en oo varma mitä niille teen, ehkä jätän muistoks jos välillä tylsän päivän koittaessa huvittais vähä kuvailla. Katotaa jos tulee kauhee rahantarve nii myyn viel jonku.
Tää lopettaminen on vaikeempaa mitä luulin, kosk oon saanu täst harrastuksest nii paljo.
Ehkä parhain asia on uudet kaverit, joita voin sanoo viel tapaavani, koska miiteissä tuun viel käymää, meinaan siis tällasis kutsumiiteis yms. Joten love ya te kaikki rakkaat ihmiset, voin lupaa et tullaa viel näkee harvemmin tai useemmi!<3 ;) Ja te joit en ehk enää nää nii muistot ei lähe minnekkää!

Syy miks lopetan. No oon miettiny jo tätä tosi pitkää ja oon pitäny nukkeiluu vähä sillee jäissä. Mut nyt tulin siihe tuloksee et lopetan. Mul on nykyää nii paljo muuta elämäs et nukeille ei jää aikaa ja tuntuu jotenki et oon kasvanu täst yli vaik onha nää keräilyesineit tarkottettu muaki vanhemmille.

Tuntuu vaa silt et nykyää kaikki nukkeilijat täälpäin on nii nuorii, ja kyl mäki oon ollu, ei siin mitää.
Ja nukkeilu ylipäätänsäon muuttunu ihan tosi paljo, 2 vuot sitte tää oli iha erilaist. Myöhemmin nukkeilu alko ahistaa mua, tuli jotenki kauheet paineet blogin kaa ja muutenki koko hommaan tuli sellast pient kilpailuhenkee et kenel on paras blogi ja tällee. Tuli sellanen olo et yritän olla hyvä nukkeilija muide iloks, enkä tee tätä enää itteni takii.

Täs on nyt 2 vuot takan nukkejen parissa, oon oppinu tän myöt paremmaks valokuvaajaks, saanu kavereit yms. Enkä tuu ikin unohtaa näit vuosii!
Bloggaust jatkan lifebogis, joka on kyl viel nii keskeneränen etten viitti linkkaa xdd

Mut lopetan tän nyt tähä, ja kiitti viel kaikesta! <3 Blogi saa jäädä tänne muistoks.

xoxo.Hanna



17 kommenttia:

Sara Nurminen kirjoitti...

Älä pliiiiis lopeta :'(

Sara Nurminen kirjoitti...

No enhän mä sun päätäs käännä...

Alli kirjoitti...

Okei :--( Sun nuket on kyl hirmu nättei, pidä niitä vaikka sit hyllynkoristeena ku keräilyesineitähän pullipit on! Ja on totta et tää harrastajasukupolvi on nuorentunu, itelläniki käyny monta kertaa mieles lopettaminen ku oon ajatellu, et oonko kasvanu tästä jo ulos. Mut sit ainakin omalla kohdallani tsemppiä on tuonu Flickris esim. Poison Girli ja näiden kuvat, siks oonki ajatellu alkaa harrastaa samaan tapaan kuin monet vanhemmat harrastajat :--3 Mut tää on sun päätös ja mä kunnioitan sitä, mun mielipide susta ihmisenä ei muutu mikskään tän vuoksi - ihailen sua edelleen! Ja toivottavasti tapaisin sut viel joskus, en oo tainu ku ehkä 5 kertaa sut nähdä jos oikein laskin, ehkä parhaiten saatat muistaa jos muistat ni Yamasta - olin se tummempihiuksinen Alli (y) xd Muthei hyvää kevättä sulle <3 Ja kiva kun jätät blogin muistoks, tää voi inspiroida sit uusia nukkeilijoita ;--)

saga kiss kirjoitti...

dat feeling, tunnen iha samaa täl hetkel :D joo uknow ei sua kikikikikinosht mutsiisjootota tuun kaipaa rieskaa ja junppaa ;__; sinun rakkaat fanisi tulevat tänne itkemään päätöstäsi olethan niin feimi nannaseni :00000 mutsiisjoo tota mitäs ideaa täski kommentis oli

saga kiss kirjoitti...

mitäs vittua kirjotin kauheen kilometrikommentin ja puolet hävis voiha vitun vittu :'ccccccc

Yumie - chan aka. Ulrika kirjoitti...

Myhyy

Siiri kirjoitti...

;____;

Maija kirjoitti...

Mitä miks säki lopetat nukkeilun nytte ;___; Me so sad.

Roosa kirjoitti...

Höhhis ;( Kaikki hyvät bloggaajat lopettaa nyt jostain kummansyystä bloginsa pitämisen ;(( Mut se on sun oma päätös eikä sille voi mitään, mutta harmi kun lopetat tän blogin pitämisen T.T


minunsuloisetnuket.blogspot.fi

LILA ★ kirjoitti...

ÄÄ kaikki lopettaa tai poistaa bloginsa ;( sun nuket on niin ihania love them ;_______; sul oli ihana blogi...

erissa kirjoitti...

Eiiii hannaaa ;___; älä tee tätä mulle :( nounouu eiei *^*
Mut tuen sua sillei et voisin varmaanki ostaa jonkun nukeista :3
Mut silti kai tuut miitteihin ?! :<

Neki kirjoitti...

joo tuun käymää viel kavereitten miiteis iha normaalisti, et ei siit mitää huolta c;;!!

Siro99 kirjoitti...

kiitti lukukokemuksista :3 Kyllä se nukkeinto saattaa joskus palata ♥

*kumarrus* ^^

sohvi kirjoitti...

Tiedän tunteen. jaksamista.
Terveisin: henkilö, joka on lopettamassa myöskin.

erissa kirjoitti...

tosi monel suositun login kirjoittajil on nukke masis ja aika moni myy nukkejaan myös önö tule itellekki tämmönen masis ;__;

Olivia kirjoitti...

;((

Anonyymi kirjoitti...

omg älä lopeta pliis oon sun suurin fani
*nukkehali*